author picture

      @AlexxRedd

      спів-засновник сервісу Знайду

      June 18, 2019Корисні поради

      Як створити ефективне оголошення та гарне перше враження

      Ми часто стикаємося з тим, що клієнт відмовляється орендувати гарну квартиру, тому що там був бардак під час перегляду або господар неввічливо розмовляв. Або клієнт помітив нестиковки в описі.

      У такі моменти ми розуміємо, що власники приділяють мало уваги першому враженню. Та для 7 клієнтів з 10 перше враження — вирішальний фактор вибору. Ця стаття буде корисна, якщо ви продаєте або здаєте в оренду житло.
      За перше враження відповідають 3 пункти:1.Фото в оголошенні2.Опис3.Презентація квартири на перегляді

      • 1. Фото

        Це перше, що побачить клієнт. Фотографії повинні відображати стан і наповнення квартири. Їх має бути стільки ж, скільки у вас приміщень.

        Наприклад, якщо у вас 1к квартира. Мають бути такі фото: житлова кімната, кухня, санвузол і передпокій. Якщо у вас квартира-студія, розбийте її на зони та робіть їх окремі знімки. Також ми рекомендуємо зробити ще фото виду з вікна, фасаду будинку та крупний план нового дивана або бойлера, якщо це доречно.

        Приберіть з кадру все зайве.
        Перед зйомкою ми рекомендуємо навести повний порядок. Приміщення на фото повинно виглядати чистим і повним повітря. Тому прибирайте з кадру всі дрібниці.

        Наприклад, якщо в кухні видно рушники, губки, пляшечки, спеції тощо,— краще їх прибрати. Чиста стільниця створює відчуття простору. І людина сама в своїй голові розставить інструменти як їй потрібно.

        Ми рекомендуємо робити фото гарної якості. Краще звертатися до професіоналів. Якщо такої можливості немає, просто стежте, щоб кадри були інформативними та красивими.

      • 2. Опис

        Клієнт витрачає ~20 секунд своєї уваги на текст. Тому він має бути корисним, простим і коротким.

        Пишіть про те, що важливо клієнту.


        Тут важливо розуміти, що це текст не про вас і не про те яка гарна квартира. Тут має бути те, що клієнту буде корисно. Уникайте інформації, яку людина вже знає з фото.

        Наприклад, уявіть, у вас 2к квартира в центрі. Гарні фото вже є, опис виглядав би якось так:
        "Косметичний ремонт 2018 року. Є бойлер і кондиціонер (якщо цього не видно на фото). Купили новий посуд і диван.

        Вікна виходять в тихий двір. Машину можна лишати у дворі, як правило, місць вистачає. Також в 200м від будинку є платна парковка.
        Дитсадок і школа — 10 хвилин пішки. До метро Театральна йти 7 хвилин.

        В сусідньому будинку працює супермаркет. У пішій доступності безліч кафе та культурних закладів. Також поруч парк, де можна гуляти з собакою. Там же є дитячий майданчик.

        Мені зручніше за все показувати квартиру після 17:00 або на вихідних. Телефонуйте."
        Звичайно, можна додати в текст свою індивідуальність — родзинку або щось, чому людина усміхнеться. Тут важливо знати міру — однієї родзинки вистачить. Це може виглядати якось так:

        "Всі наші орендарі з'їхали вже у власне житло. Тому ми називаємо цю квартиру талісманом для тих, хто мріє купити свою :) "

        Пам'ятайте, що клієнт з опису складе думку й про вас. Тому перевіряйте текст на помилки, пишіть з турботою та правду.

        Приклад поганого опису

        Він відштовхує та підказує, що спілкування з автором буде неприємним. Після нього власнику навряд подзвонить навіть посередник. Навіть якщо квартира дуже гарна.

      • 3. Презентація квартири на перегляді

        Це момент, коли ви закріплюєте перше враження та будуєте перші відносини з клієнтом. Пам'ятайте, що клієнт теж хвилюється. Тут найголовніше — чистота в квартирі та доброзичливість господаря.

        Правила ідеального перегляду:Провітріть квартиру перед переглядомБудьте природні, спокійні та доброзичливіНе нахвалюйте — це створює враження, що людина чогось не договорює. Наприклад, фраза "ми купили новий гарний диван" звучить природно. А фраза "це кращий диван на ринку, він ідеальний та супер зручний" звучить фальшиво.Не приховуйте недоліки. Якщо десь заїдають дверцята або потрібно туго закрутити кран, щоб він не крапав — скажіть про це. Відкритість народжує довіру.Розкажіть про особливості. Люди люблять історії. Можливо, в цій квартирі колись жив ваш дідусь-кравець і в нього любили пропустити по стаканчику місцеві поети, музиканти та письменники?Говоріть про те, що клієнту корисно. Наприклад, будинок новий, але всі сусіди вже зробили ремонт. Значить, вранці в суботу буде тихо.Ведіть діалог. Дайте клієнтові можливість самому задати важливі для нього питання.
        Так ви збільшите свої шанси справити гарне враження та знайти адекватних орендарів.

      • Якщо ж на все це у вас немає часу або бажання

        Напишіть нашому адміну ми знаємо як здати або продати вашу квартиру :)
        У нас велика команда: Фотограф зробить професійні фото та зніме відео.
        Копірайтер напише рекламне оголошення та переконається, що воно працює ефективно.
        Менеджер відповість на всі дзвінки та покаже квартиру в зручний для клієнтів час.
        Ми проведемо переговори та доб'ємося взаємовигідних умов

        Дякую за увагу та бережіть себе :)

      Follow me: